Gymmet

Kom nyss hem från ett gym pass med pappa :) Fan vad skönt de var!! Verkligen behövligt också sen filmkvällen i tisdags och västerås :P :D hahhaa
Nu väntar lasange och en mys kväll med familjen :)

Herrå <3


just nu spelar världens bästa gäng och lag match i Molkom, jag behövde inte vara med för jag skulle ändå inte stå och åka typ 2,5 timme för att sitta reserv i en match där vi kanske kommer vinna med 11-0 eller nå är inte direkt roligt så jag slapp för min tränare :D
Men jag tänker på er och hoppa att ni spöar skiten ur Örnen :D Jag vill se bra resultat på tavlan.

just ja vi är ju seriesegrare i div2 värmland så nu är det dags för kval till div1 som är div under elit, vi kommer nog möta ibk rutin från min gamla serie sen fröjered från ja jag vet inte :D Hoppas verkligen på vinst, för det är inte roligt att vinna i div2 med två siffror alla matcher ;) Man vill ha lite motstånd :D:D
HEJA HAGFORS:D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0