21.15 : )

Nyss tagit en kvälls macka med familjen. Mycket rolig fotbollsträning med mina tjejer. :D
Nu ska jag snart sova, för jag är helt slut och det är ju faktiskt en dag i morgon också ;) Vi får se vad dagen har att bjuda på, hoppas att det blir något roligt för jag vill skratta och ha roligt med mina vänner :D

hihihhiihihhih, saknar emma och my ganska mycket nu kan jag säga. M och E får mig att må bra och dom är bäst, jag fattar inte vad dom har varit i mitt liv. :O haahahah utan er inget liv!!!!!!!!!!

I morgon lovar jag att jag kommer ta kort på det jag har inhandlat =) Hoppas att ni orkar vänta till dess;)


Bjuder på en crazy webcam bild:D HAHA

Kommentarer
Postat av: mysan

baaabe ;**** <3

2010-03-06 @ 16:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0